En privat blogg också... inte bara hundar :P









Ja idag bestämde jag mig för att skaffa mig en privat blogg, har en sen tidigare men det blev typ aldrig att jag skrev, men nu när jag är mer hemma i bloggbranchen så är det kanske dags :)?

Den här kommer att handla om mitt liv utanför hundarna (vilket vill säga ganska lite) men ibland så händer det faktiskt att jag hittar på andra saker som egentligen inte hör till på hundbloggen.

Hade beställt en klänning från Nelly, blev RIKTIGT nöjd med den faktiskt, jättesnygg :)


Snygga kedjor :)


Har även införskaffat löshår med clips från www.rapunzelofsweden.se mörktbrunt, passar min hårfärg riktigt bra, de tär tunt och lättskött men har bara tänkt använda det till fest :) Det är då äkta hår i jämförelse med mitt förra så detta kan man styla och så vidare :) 






Annars så är allt som vanligt, jag jobbar på. Idag fick jag se en död människa för första gången i mitt liv, det kändes väldigt lustigt men samtidigt så fridfullt. Det är ett väldigt stimulerande jobb tycker jag, man får hela tiden göra andra saker, och lära sig saker om hur kroppen fungerar, hur sjukdomar påverkar människor samt hur det påverkar anhöriga. Jag trivs som fisken i vattnet och känner att mitt tålamod att växt samt att jag har lärt mig att prata med folk jag inte känner.





Jag vill ha sommar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0