Converse!!!












Jag ÄLSKAR converse-skor!! Har ett par svarta som jag i princip alltid har när vi går ut (jag är ingen högklacke-tjej) tycker jag är alldeles för lång för högklackat, och har jag det blir jag längre än alla killar också vilket känns konstigt, samt att jag kan INTE gå i dem och jag vill inte vara en av dem som man själv skrattar åt för att det ser löjligt ut när dem inte kan gå :P!!

Converse i all ära alltså!! Skönare och snyggare skor får man nog leta efter :)

På lördagblir det party, ska nog ha min nya klänning då!! :)








Man skulle vilja ha ett par av varje färg :) Synd dem är så dyra, får väl åka till thailand eller nått, där är dem betydligt billigare :)

Ledig fredag, lördag, söndag, måndag GREAT :)!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0